Sabtu, 23 Mac 2013

Kari Ikan Segera Mat Gebu.....?

Assalamualaikum dan jumpa lagi. Semasa saya di HCM, Vietnam, saya makan di kedai makan Muslim Melayu Champa. Bersebelahan dengan hotel tempat saya tinggal. Semasa belek2 menu apa yang nak oder, maka terpandanglah saya salah satu menu yang membuat saya teruja. Saya teruja sebab, kat menu tu ada tertera nama kawan diFB dan juga salah sorang blogger yang dikenali ramai.....CMG. Masa tu juga saya terus post kat wall FB. Kepada CMG.....sebelum saya balik Malaysia hari tu, saya sempat ambil gambar tuan punya kedai makan tu.....Tuan Hj.Halim yang sungguh peramah dan rancak berbual dalam bahasa melayu champa.


                                          Inilah menu tersebut....berharga 120,000VND


                                           Inilah Tn Hj. Halim......empunya kedai makan tersebut.
                                           Dalam proses menaikkan poster yg lebih besar.
                                            

                                          Ini poster lama. Kedai makan ditingkat atas.


                                           Di tkt bawah, beliau menjual pelbagai jubah, kain baju dan juga telekung.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan